- Katılım
- 8 Eki 2016
- Mesajlar
- 939
- Çözümler
- 4
- Tepki puanı
- 276
- Puanları
- 63
- Yaş
- 42
- Konum
- İzmir
- Web Sitesi
- sapforo.com
- Kullandığınız SAP Modülleri
-
- SAP MM
- SAP PP
- SAP FI
- SAP QM
- Katılım Bölgesi
-
- İzmir
PM (Bakım-Onarım) modülü, işletme bünyesindeki tesis, makine, her türlü teknik ekipman ve araçlara yapılan bakım onarım faaliyetlerinin planlanmasını, bu faaliyetler sırasında harcanan işçilik ve malzemelerin kayıt altına alınmasını, izlenmesi ve raporlanması sağlar. Bakım-onarım modülü, teknik nesnelerin özelliklerine göre sınıflandırılabilmesi ile ekipman bakım yönetiminde, maliyetlerinin takip edilmesinde geniş imkanlar sunar;
Bakım onarım modülü, sunduğu fonksiyonlar ile tüm bakım yaklaşımlarının en iyi bir şekilde yönetilmesini, periyodik olarak otomatik bir şekilde planlanmasını ve değerlendirmeler doğrultusunda gerekli güncellemelerin en hızlı bir şekilde yapılmasını sağlar;
PM modülü işletmeye önemli avantajlar sağlar;
- Bilgi İşlem cihazları,
- İşletme ekipmanları,
- Kiralık ekipmanlar,
- Makineler,
- Üretim yardımcı araçları,
- Kontrol ve ölçüm araçları,
- Müşteri ekipmanı,
- Tesis.
- Arızi Bakım Onarım,
- Planlı Bakım Onarım,
- Yenileme,
- Önleyici Bakım,
- Kalibrasyon takibi.
Bakım onarım modülü, sunduğu fonksiyonlar ile tüm bakım yaklaşımlarının en iyi bir şekilde yönetilmesini, periyodik olarak otomatik bir şekilde planlanmasını ve değerlendirmeler doğrultusunda gerekli güncellemelerin en hızlı bir şekilde yapılmasını sağlar;
- Teknik birimler,
- Seri numaraları,
- Ölçüm noktaları,
- Ölçüm belgeleri,
- Ekipman kartları,
- Garanti yönetimi,
- Bakım stratejileri,
- Bakım planları,
- Arıza-Neden katalogları.
PM modülü işletmeye önemli avantajlar sağlar;
- Planlı bakımlar sistem tarafından otomatik olarak yaratılır,
- Hataların, işgücü kaybının önüne geçilir,
- İstenilen kriterlerde bakım, maliyet raporları çekilebilir,
- Bakıma alınan ekipmanların hangi aşamalarda olduğu anlık takip edilebilir,
- Garanti kapsamındaki araçların arıza durumunda otomatik olarak tedarikçi ile iletişime geçilebilir,
- Yaşanan arızaların meydana gelme sıklıkları raporlanabilir.