Merhabalar,
Düzenleme yapmak stediğiniz
Son ürün teyiti mi? Yoksa
Son ürün teyiti için açılan sipariş mi?
Bu konuda açıklama yaparsanız iyi olur.
Sipariş değişikliği ise
TCode: CO03
Ürün teyiti ise,
Bu gibi durumda siparişi iptal ederek tekrar giriş yapmak bir seçenektir. Fakat giriş ekranı olarak
TCode: CO11N
kullanılıyorsa süreç adımlarını uzatmış olursunuz.
Örneğin bir sipariş numaranız var, ve teyit no belli ise,
Kontrol etmek üzere
TCode: CO14 - Üretim Siparişi Görüntüleme
CO11
üzerinden iptal işlemi yerine sipariş ve teyit no yazılarak mevcut sipariş düzenlenebilir.
Fazla sarf edilen malzemeyi geri çekebilir veya diğer iletmiş olduğunuzu hataları düzenleyebilirsiniz.